Nici nu m-am m-am instalat si eu bine pe wordpress-ul asta (apropo, nu prea inteleg cum functioneaza) si am fost lovita c-o leapsa de catre Lorena Lupu, pe care nu stiu sa o linkuiesc, dar o gasiti la blogroll.

Ea zice sa scriu despre mine opt chestii aleatorii.

Mie nu prea imi plac jocurile astea de-a leapsa, pentru ca o tinem asa, „ranga”, cum zice mamaie, si batem campii toti pe aceeasi idee. Dar fie, ca mi-e draga Lorena, cea cu rasu’ orgasmic.

Asadar:

1. Cand eram la gradinita, eram foarte indragostita de Traian, baiatul ciobanului la care tinea bunicul oile. Ma suiam pe bordeiul de la poarta, de sub cais, si il asteptam sa treaca cu tat’su, cu oile. Eram sigura ca atunci cand am sa cresc, am sa ma marit cu Traienel. Acum este cioban, evident.

2. Tot cand eram mica, imi placea la nebunie sa ma joc de-a Black Beauty. Ma suiam pe un bustean pe care il calaream in timp ce aruncam in stanga si in dreapta scrisorile maica-mii din tinerete, de la gagicii ei, urland cat ma tineau plamanii „postaaa”. Normal, dupa ce am terminat stocul de scrisori, imprastiate intre timp prin curte, am mancat o bataie zdravana.

3. Odata, ca sa o bag in sperieti pe sora mea mai mica, m-am facut ca am murit, cazand pe spate cu gratia unui sac de cartofi, umplut cu nisip. Ea, mititica, a intrebat timid: „Simi ai murit?”. Pentru ca nu a primit nici un raspuns de la mine, fiindca eram moarta, logic, a adaugat: „Bine Simi, atunci vezi ca ma duc afara”.

4. In 2001, cand m-am mutat in Ferentari, eram foarte trista. Si complexata, logic. Imi inchipuiam ca nici un baiat nu are sa ma placa pentru ca stau intr-un cartier in care  cuvintele „sabie”, „pistol” si „heroina” sunt mai des rostite si folosite decat „apa”, „sapun” si „politete”.

5. Printr-a sasea am mancat cafteala mare pentru ca m-au prins parintii citind sub plapuma, la lumina lanternei, „Casanova. Memorii”.

6. In ultimul an de liceu m-am facut de ras cand am afirmat ca sex oral e atunci cand suni la 89.89……. si iti vorbesc alea vulgar. Iar felatia imi inchipuiam, nu stiu de unde, ca inseamna sa faci 8-uri pe perete, cu fundul. Probabil ceva asociere cu felinele si unduirea specifica.

7. Am lasat un om cu gura cascata atunci cand mi-a spus „buna!”, replicandu-i „buna-i ma-ta. eu sunt superba”. Dupa aceea am ras cu pofta impreuna.

8. Nu am fost fan Michael Jackson. Niciodata. Mie mi-a placut Sandra. Si Modern Talking, iar intr-o vreme nu puteam sa adorm fara Abba. De-abia prin clasa a saptea a inceput sa imi placa Bon Jovi si umblam cu un baticut rosu legat la genunchi, peste blugi, si cu o camasa rupta, in carouri, repetand plina de mine „Eu sunt roacherita”. Eram pe dracu!