Initial m-am gandit ca o sa imi fie destul de greu sa postez des chestii din Ferentari, insa astazi am realizat ca e de ajuns doar sa imi scot castile din urechi ca e gata spectacolul.

In timp ce astept autobuzul, incercand sa ma conving sa nu imi aprind o tigara, aud niste tipete si injuraturi. Imi indrept si eu privirea catre locul cu pricina, asa cum au facut toti cei care erau in statie. O doamna de la REBU, cu un maturoi in mana si cu tomberonul dupa ea asista neputincioasa la cearta unor alte doua doamne, in civil.

Una dintre ele este de etnie rroma afisata, iar cealalta este sub acoperire. Se cearta pe gunoiul din rigola, pe care doama sub acoperire, prespalata, in bluza de trening si cu ochelari de vedere din aia smecheri,  il duce cu maturica, calm, catre coltul strazii.

Cealalta, protapita in mijlocul strazii, cu mainile in solduri, urla la ea:

– Da’ ce, fa, facem tiganie aici?

Prompt, vine si raspunsul celelilalte:
– Si ce, ti se pare tie ca e prea mare romanie aici?

Deci, am asistat emotionata la inventarea unui nou cuvant. Traiasca romania din Ferentari!