Have you ever thought about getting your lip pierced?

Neah, nici gand. Oricum, am pe limba un semn care te duce cu gandul la asta. Da’ nu, io nu. Nimic. Niciodata.

 

Does a kiss make you feel better?

Haide bre, ma lasi? Numai daca are bere, poate…

 

 

Have you ever passed out on the bathroom floor?

Previzibil, dar nu.

 

 

Do you start the water before you get in the shower or when you get in?

E regula. Inainte testez. Orice. Sau doar ma dau mare acum?

 

 

What did you do today?

Trezit, scarmat 2 cosuri, dus, iar scarmat in cele doua cosuri, autobuz Ferentari, injurat 5 tigani de cosuri, metrou, munca, cosuri, sedinta, cosuri, mess, cosuri. Mi-e somn. Nu mai vreau cosuri.

 

Have you ever brushed your teeth in the shower?

De vreo cateva ori, dar nu e distractiv deloc. As incerca, in schimb, un dus in chiuveta.

 

Have you had more than 3 boyfriends/girlfriends at the same time?

Normal. Filmul s-a rupt in momentul in care le-am dat intalnire tuturor la aceeasi ora, in acelasi loc. Iar eu ma distram copios cu o amica, ascunsa in spatele unei tarabe. Da’ nu se pune, ca aveam 16 ani.

 

Have you ever thought about your death?

In ultima vreme in fiecare zi. Dar degeaba, nu ajuta.

 

Are you paranoid?

In exces. Toata lumea are ceva cu mine si intregul univers comploteaza impotriva mea.

 

 

Would you rather be in a permanent relationship or play the field?

Eu vreau bere, dar daca nu se poate, accept prima varianta. Da’ nici asta nu ajuta la nimic.

 

What is your favorite sport to watch?

Fara voia mea, ciorditul posetelor in 139. Aproape devenisem fan. Era sa iau si cateva autografe cu lama, pe fata.

 

What color is your shower curtain?

Nu e suficient ca am cada? Probabil sunt printre aia 40 de oameni din cartier care o si folosesc.

 

 

Have you ever had stitches?

Sincer, da, orice ar insemna asta. Acum am o “ixina” destul de hidoasa, lipita de geaca. Am capatat-o la Berrardo, in Lisboa, si scrie pe ea “culture for life”.

 

How long ago did you hug someone?

Iete, fix aseara. Om bun, altfel nu ma riscam.

 

 

What are you doing tomorrow?

Da, bravo, tocmai am refuzat un bolovan de cristal, oferit de un vecin. Banuiam eu ca o sa imi foloseasca candva la ceva…

 

 

Have you ever given money to a homeless person?

Nu. Detalii pe: http://www.maxim.ro/circus/reportajemicisimijlocii/535/cersetor_de_investigatie.html

 

Have you ever run over an animal?

Nu, dar cainele meu face asta cu mine zilnic.

 

 

Whats your favorite cereal?

Logic, alea care se pot manca cu bere.

 

Have you ever had an Oreo with peanut butter?

Ei bine, nu.

 

 

What are you doing this moment?

Ascult pentru a cinspea mia oara Special K, varianta remixata de Timo Maas, pentru ca nu are cine sa imi schimbe si mie playlistul.

 

Would you kiss someone of the same sex for 100 bucks?
Normal. Desi, am impresia ca daca e suficient de misto tipa, putem sa scoatem mai mult de atat. Acum, depinde de grupul de spectatori.

 

Where’s your favorite place to be?

Atata vreme cat am rucsacul in spinare, iPod-ul si tenesii, oriunde in lumea asta.

 

What’s your favorite song?

Dance of bad angel

 

Are you more of a coffee or alcohol drinker?

Fumatoare???

 

Have you ever thrown shoes on a telephone wire?

Nu inca. Chiar, cine dracu a facut intrebarile astea atat de plictisitoare?

 

Have you ever been skinny dipping?

Eu numai cu colacelul. Nu e de ras, da?

 

 

Have you ever climbed up a water tower?

Nu, dar pe vecinii mei ii gasesc frecvent in fantanile din fata de la Unirea. Probabil alea nu au apometru.

 

Do you dream in black and white?

Depinde de cati oameni fura semnal de la mine. Da’ fiindca am abonament, adeseori prind color.

 

Do you snore?

Nu, dar bat de rup.

 

Have you ever thought about being a model?

Acum e prea tarziu. Uimitor, posed un IQ ce indica inteligenta peste medie conform Raven. Deci, nu mai am nici o sansa.

 

Are you a redneck?

Nu prea, dar cum orasul meu natal este peste drum de Russe, e posibil sa fie un pic cam lata ceafa mea.

 

 

Funniest thing you heard all day?

Niste vecini, tigani: “Haide ba, azi muncim si noi?”

 

Have you ever gotten a mosquito bite on your face?
Nu. In Ferentari nu avem tantari. I-au dresat baietii sa mearga si ei la ciordit, in alte cartiere, unde-s oameni mai avuti in sange.

 

What are you afraid of?

Ca intr-o zi ar putea sa reapara pe sarma blugii pe care mi i-au furat drogatii acum 5 ani. Uzati.

 

What does the 10th text message in your inbox say?

Totul jos, pana la lenjerie, pt ca o femeie e mult mai sexy asa.

  Mi-ar placea s-am langa mine un barbat care sa fie si dragut si inteligent, ca doar nu vreau s-am un bibelou la care doar sa ma uit”. Copy/paste, da? V-am zis eu ca pentru mine este prea tarziu….

What does the 10th message in your outbox say?

“Uita-te si tu pe lista asta, te rog”.

 

Do you like someone?

Cateodata da, cateodata nu…

 

Do they know you like them?

Nu ajuta cu mare lucru, in general. Si tot berea e cea mai buna, oricum.

Si leapsa asta o dau la Lorena Lupu, pe care nu o linkuiesc din principiu (un principiu mai vechi), sa o execute cand o termina cu ailalat leapsa, cu topu’ secsual.