Am devenit tinta unei bande dubioase de PR-isti, care nu stiu de unde au adresa mea de mail, si care ma bombardeaza cu invitatii la diverse evenimente, care pe mine nu ma intereseaza, evident, mai ales ca nu au nimic cu droguri, pesti, curve, tractoristi.

Acum 2 zile am mers impreuna cu o prietena la Colectia de Succese, organizata de oamenii de la Ursus, la Muzeul National de Arta. M-am distrat copios pentru ca au fost 5 categorii de niste chestii premiate, iar oameni precum Tiriac, Raduleasca sau Sucu nu au venit sa zica si ei „va multumesc, ‘ti-ai dracu”. Ba chiar ma asteptam ca Raduleasca sa o fi trimis pe Andreea Marin sa ii ridice premiul la categoria Implicare Sociala.

Dupa jumatate de ora ne-am carat la o bauta sanatoasa si cu mult mai distractiva. Ei bine, la plecare, ca la orice eveniment din asta cu fite si pr-isti zambitori, primesti ceva atentie, maslina. De data asta am primit un album foto intitulat Romania. Anotimpuri al unui domn de care nu am auzit, probabil pentru ca nu fotografiaza si femei in chiloti, numit Florin Andreescu.

La iesirea din curtea muzeului ne-a intampinat un alt domn, care parea la vreo 50-60 de ani, cu sprancene stufoase si geaca de fas pe care erau agatate ceva insigne cu tricolorul Romaniei:
– Ce v-au dat astia de la Ursus, ha?

– Nimic.

– Nu v-au dat ceva de bautura?
– Nu.

– Ai dracu de porci, nu mai dau bautura. Gasi-i-ar ….

N-am mai auzit ce, ca ne-am indepartat speriate.