Din fericire pentru mine, cam jumatate de zi a fost curentul intrerupt, asa ca am scapat de manele vesele si de jale, sau de Tina Turner. Apoi, am sunat la Electrica, unde am fost intampinata de urmatorul mesaj:
„Defectiunile din zona Rahova: strazile Tunsu Petre, Livezilor si Humulesti sunt in curs de remediere”

Astfel am aflat ca locuiesc in Rahova, nicidecum in Fere, pentru ca, nu-i asa, ce mai conteaza o distanta de 2-3 km si 7 statii de autobuz care despart Tunsu Petre de Rahova? Pana la urma, si Eroilor tot in sectorul 5 este…

Cand am plecat de acasa, o mama iubitoare, sotia capului unui clan, dadea din maini si se agita in fata unui tip: „Spune-i sa se potoleasca, sa nu mai faca rau la copilu’ meu, daca nu vrea ma-sa sa il vada maine transat si dat la caine”.

La intoarcere, in taxi, aceeasi discutie cretina cu taximetristul:

-Aici locuiti, domnisoara?
– Da.

– Si nu aveti pistol, mitraliera, spray cu gaz, ceva?

– Nu. Am doar foarte mult curaj, probabil.