C. este vecinul meu. Locuieste in blocul din spatele casei mele. Are in jur de 30 de ani, statura medie, par brunet, ten deschis, ochii caprui, expresivi. Are un handicap fizic care nu ii permite sa isi tina gatul drept, iar atunci cand merge, isi arunca un picior catre exterior. C. ma iubeste si nu se sfieste sa imi spuna asta. Ma urmareste pana in statia de autobuz, mergand in spatele meu. Imi murmura aproape in ceafa „Te iubesc, te iubesc, vrei sa ne f…utem?”. Cand vrea sa ma impresioneze, intai se chinuie sa imi agate privirea, dupa care, surazand, incepe sa flegmeze. Din cauza handicapului, flegma i se scurge, timid, pe barba. Iar el imi zambeste in continuare. „Te iubesc, te iubesc, vrei sa ne f..utem?”. Ma urc in autobuz, iar el se intristeaza. Ramane in statie si flegmeaza in continuare.