… ce strada a inceput sa se asfalteze, ha?
Conteaza mai putin asfaltul turnat perfect aiurea, ci faptul ca in sfarsit se misca ceva.
Ma rog, e de la campania electorala.
Iar in dimineata asta, iaca ce tocmai a venit un fel de comisie de control de la Primarie, sa faca scandal ca unii oameni de pe strada mea au turnat asfalt in dreptul portilor ca sa poata intra cu masina in curte, fara sa si-o rupa din cauza bordurilor extrem de inalte. Mi s-a spus asa:
„Uite, doamna (doamna-i ma-sa, dar m-am abtinut), daca vine buldozerul sa dezapezeasca, nu isi rupe lama in betonul asta?”.
Am intrebat si eu, inocent, care dracu’ buldozer si care dezapezire, ca eu, in sapte ani, de cand stau aici, nu am vazut asa ceva. Singura dezapezire pe care mi-o amintesc din iarna trecuta, este cea de pe 2 ianuarie, facuta de mine, cu bocancii, impreuna cu alti vecini care aveau treaba la civilizatie.