Vera si Jock (da, da, de pe 360), niste oameni simpatici si cu umor, m-au dus intr-o crasma dubioasa din Manastur. Ceva cu „Hanul Piratilor”. Sau casa lor, ca nu imi mai amintesc clar, fiindca era noapte, iar mie imi era aproape somn.
La Hanul Piratilor e veselie chiar si la 1 noaptea, se manaca bine si ieftin, berea costa in jur de 4-5 lei, personalul e amabil, iar peretii sunt acoperiti cu desene extrem de kitchoase, cu palmieri si pescarusi, semnate de un artist numit ROKK, parca.
Am halit niste papanasi extrem de buni, cum nu aveam sa mai manac la Cluj, nici macar la Fulton, dar asta e alta poveste despre care sper ca o sa ne povesteasca mai pe larg un tip simpatic care se plimba pe la Cannes si ocazional face si cronici de crasme.
Pe scurt, La Piratii astia eu m-am simtit bine, am sa revin si ma bucur ca intr-o crasma relativ cocalareasca poti sa mananci linistit fara sa iti iei un cutit in spinare, cum se mai intampla pe la pizzeriile din Rahova.
Bonus: captura din meniu, executata cu un telefon extrem de prost, mov.
De fapt, nu mai am bonus, ca azi nu functioneaza optiunea „add media”.

P.S. Azi a mers optiunea, asa ca scula lui Barba Neagra e in siguranta, salvata pe blog. Jock, Vera, e bine amu?🙂