Pentru ca maine sigur am sa gasesc unul care l-a intrebat pe google „cum a fost la bestfest?”.

Pentru ca nimeni nu scrie despre lucurile neimportante care se desfasoara in fata nostra.

Asadar, iata un fel de top al lucrurilor absolut lipsite de sens din prima zi de Bestfest. In ordine cronologica, desigur.

1. O ziarista, foto reporter cel mai probabil, imbracata intr-o fusta lunga, neagra, trasparenta total. I-am vazut chilotii, parul de pe picioare si eticheta aflata pe tivul fustei. M-a marcat definitiv.

2. Toaletele au fost separate, pe sexe, sa zicem. Pisoarul baietilor era vizavi de chiuveta fetelor. Un domn m-a intrebat prin plasa despatitoare daca se vede ceva. I-am raspuns: „Da, numai daca este suficient de lunga”.

3. Solistul de la Apollo 440 a coborat in public. Frumos. O sa scrie presa adevarata despre asta maine.

4. La Alanis s-a cerut bis. Pe scena alaturata iesisera deja Unkle. Au fost dezamagiti ca nu ei erau cei aplaudati, drept pt care s-au asezat pe scena, si-au aprins tigarile si trimiteau sms-uri. Unul dintre ei le-a aratat celorlalti cat de mare e curul lui Morissette. Cui ii pasa? Nici macar nu au iesit la bisul cerut frenetic de public.

5. Oamenii de la paza au fost de mare angajament. Aproape ca m-am indragostit de ei. Ce-i drept, nu aveam scapare, pentru ca mai toti pareau vecini de-ai mei, de pe langa casa. Pantaloni de stofa, tricou rosu bagat in pantaloni incinsi cu o curea. In picioare, musai, nelipstii pantofi cu botul care se uita mirat la cer.

Restul, maine o sa fie deja istorie.

Hai, pup si dati o raita pe blogu’ lu Zoso daca vreti sa cititi chestii serioase de la Bestfest.