Aseara am dat peste un domn nebun de la taxi Leone. M-a luat din Tineretului pana in Ferentari, adica un drum relativ mediu, pe care el l-a transformat intr-unul extrem de scurt din cauza tiganilor de care ii era frica. M-am simtit ca la raliul de viteza in coasta pe Pieptanari, prin gropile alea in care se lucreaza. Desi am evitat sa il bag pe strazile cu gropi, el tot a gonit in draci si, la ora 21.00, cand in Fere lumea sta ciochine pe strada, la spart seminte, el si-a blocat usile de nu mai puteam sa ma dau jos. I-am spus sa ma lase pe Tunsu Petre daca ii este atat de frica, ca oricum nu-l manaca nimeni.

– Domnisoara, dumneavoastra stiti ce este aici?

– Ce e domne aici? Sunt oameni si cocalari ca peste tot. Aici stau si stiu ca totul e in regula.

– Da, lasa ca am mai patit-o eu.

– Bine, ma dau jos aici daca sunteti asa fricos.

I-am mai dat si ca proasta bacsis. Apoi, toata seara m-am gandit ca fraieri pisati pe ei, ca asta, chiar isi merita bataie in Ferentari, la ce viteza baga pe stradute, ca ii bate Pulea Spataru’ pe ei, cum ar zice bunica-mea.