Mare concurs, mare, de vreo 10.000 de dolari. Fix cand ma gandeam cum sa fac rost de bani ca sa imi iau o masina la mana a cinspea, pe care sa o hartanesc eu prin gropile din Fere, o femeie ambitioasa si pe care nu imi doresc sa o contrazic, m-a obligat sa ma inscriu la acest concurs. M-a santajat emotional, m-a amenintat, a facut circ, mai ceva decat Oana Zavoranu cand am intrebat-o de Marian Crisan. Asa ca m-am supus. Am pus mana pe mouse si m-am inscris, ceea ce inseamna ca vor urma niste posturi care nu vor avea mare legatura cu Ferentariul.

De mai pofteste careva la cei 10.000 de dolari, pe care fie vorba intre noi, nu ii iei cash, ci mai trebuie sa iti faci si-o firma, ca sa ti se presteze niscai servicii, iaca linku’ cu pricina: http://pcnews.ro/regulament-concurs-superblog-2008/

Eu am plecat sa ma dau cu parapanta. Va pup!