Leapsa de la Lorena Lupu.

Un sarpe care iese din buda in timp ce eu stau pe buda. Da, stiu, am citit si eu Freud, dar chestia asta ma inspaimanta inca de prin clasa a III a, cand Freud suna la fel de exotic ca si Halkidiki, de care oricum nu auzisem.

Faptul ca as putea sa fac un accident pe strada, sa crap, iar ciorditorii imi vor fura telefonul, vor da telefoane internationale, iar familia mea va trebui sa plateasca factura.

Atunci cand sunt nervoasa pot sa sparg capul cuiva. Chiar pot.

U2 o sa vina in concert, in Romania. Eu am sa ratez evenimentul pentru ca am sa fiu blocata in autobuzul 323, la Piata Progresul. Sper macar sa ajung la Radiohead.

Sa se opreasca apa in timp ce eu tocmai imi dau cu sampon in cap. Evident in ziua in care ma grabesc sa ajung la concertul Radiohead din Parcul Tineretului.

In momentul desfasurarii concertului, Thom Yorke sa fi implinit deja vreo 70 de ani, iar Vanghelie sa fie la al treilea mandat. Presedinte, normal. Evenimetul sa fie prezentat de Laura Andresan si Simona Sensual.

Sa aflu ca Pruteanu nu a murit pe bune, ci doar s-a transformat in Diakritik.

Cancan sa devina revista de cultura.

Ricky Dandel ar putea semna un contract cu TVR, ca toate editiile viitoare ale Cerbului de Aur sa fie prezentate de nepotii, stranepotii si strastranepotii lui.

Alina Sorescu sa fie nemuritoare, ca tot a venit vorba.

Stallone sa manace bataie de la Nikita.

Sa existe cel putin trei clone ale lui Ion Iliescu.

Asa… Si leapsa sa se duca la Meszaros, Dlskla si la Minitu, na. Da’ daca nu va executati, nu ma supar🙂