Ieri am plecat, ca de obicei, tarziu de acasa. Am luat un taxi si l-am rugat pe sofer sa ma ierte ca il bag prin gropi, dar ca as vrea sa o ia pe strada Pieptanari, ca sa scutim timp. Pe aceasta strada, daca mai este cineva care nu stie, se afla celebrele ghetouri de la Zabrauti.

Strada se afla in lucrari. Desfasurare de forte acolo, mai ceva ca la mitingul sindicalistilor. Ideea este ca fix pe mijlocul strazii s-a sapat o groapa mare, iar masinile circula de-o parte si de alta, sau mai nou, pe rand, doar pe o parte. Vad groapa, ma uit uimita si zic mai mult pentru mine:
-Poate baga astia tramvai pe aici.

Taximetristul, prompt, imi raspunde:

-Ce tramvai, domnisoara… Pai astia si asa fura curent. Va dati seama ca daca baga tramvai, fura direct de la liniile de tramvai?

Apoi, brusc, am avut o viziune cu strada Pieptanari intesata cu fire si mi-am zis in sinea mea: „Ptiu, piei Spidermane!”

* Titlul este pentru cei care dau search pe google dupa „cum sa furi curent”.

Cand am sa aflu „cum sa furi semnal cu o antena” anunt.