Bun, azi sunt alegerile. Eu, din comoditate, nu am sa ma duc. Oricum nu am din ce sa aleg, pentru ca la Giurgiu candideaza numai furaciosii.

Pentru Ferentari nu stiu ce sa imi doresc. Daca as fi din cale afara de rautacioasa as spune ca e de ajuns Vanghelie.

Pariez un pic pe Oana Niculescu Mizil Stefanescu Tohme. A avut o campanie bunuta, la vedere si, in acelasi timp, discreta, adica nu mi-a adus la poarta manelistii sa imi cante, cum a facut Mioara Rodica. Pe aceasta cale ii multumesc.

Pe de alta parte, Oana, fashionista, nu are nici o sansa pentru ca a promis electoratului, compus din tigani in mare parte, ca o sa ii duca la scoala. Oana, fata mamii, ce tigan crezi tu ca vrea sa mearga la scoala?

Pe bune.

P.S. La urmatoarea campanie poate consulti niste oameni din cartier. Mai bine le promiteai un mall la Salaj, sa aiba si gura lor de unde sa fure o paine cinstita.