Un domn mi-a lasat un comentariu pe blog. Se pare ca si el locuieste in Ferentari, dar nu a intalnit ceea ce am vazut eu.

Ce spune Marius:

marius spune:
decembrie 27, 2008 at 8:15 pm e

“stau intr-un cartier in care cuvintele “sabie”, “pistol” si “heroina” sunt mai des rostite si folosite decat “apa”, “sapun” si “politete”.”

O intrebare: de cate ori ai vazut in ferentari pistol, sabie, droguri? Eu sincer sunt de 20 de ani aici si niciodata nu am auzit sau vazut…Scrii frumos pe blogul asta dar sincer cam mult “SF”. Nu tot ce spui tu e real…”

Ce spun eu:

Bun. Acum, ca sa nu il dezamagesc pe Marius,  iata si raspunsul:

Pistol– exceptand pistoalele jandarmilor care navalesc adesea peste vecinii mei, am vazut un pistol adevarat in urma cu  opt ani, in mana unui barbat care avea o grenada in casa si care ameninta ca se sinucide. Nu stiu care era motivul supararii lui, pentru ca locuiam de doua saptamani in Ferentari, iar cand am vazut pompierii, politia, jandarmeria, salvarea si oamenii care cascau gura, am fugit sa ma ascund in casa. Mi-a fost frica. Si rusine. Am sunat-o pe mama si i-am spus ca vreau acasa, ca astia, la Bucuresti, tin grenade in casa, ceea ce mi s-a parut mult mai periculos decat jocul cu focul in curtea benzinariei din spatele blocului in care locuisem in orasul natal.

Sabie– Aici m-ai prins. Nu am vazut sabii cu sange pe ele. Dar am vazut un alt vecin al meu care are o sabie de decor (sper) pe care o agita deasupra capului, la poarta, ca sa sperie plozii vecinilor. Aia mici urla ca din gura de sarpe, fug de rup pamantul si isi sterg mucii cu maneca puloverului.

Droguri– Este simplu. In spatele casei mele se afla un bloc. In spatiul ramas intre gardul curtii si bloc vin oamenii si isi baga in vena. Este un loc ascuns, unde colcaie sobolanii printre gunoaiele aruncate de oamenii aceia care locuiesc in bloc. In urma cu ceva ani, cand am schimbat gardul si practic acela a fost un spatiu nedelimitat, am vazut cea mai trista scena din viata mea. Un el si o ea, cu un copil mic, in scutece, au venit in boschetii aia sa se drogheze. Au pus copilul jos, intre gunoiele alea, iar ei si-au administrat doza unul altuia. In timpul asta, copilul a urlat atat de tare si atat de trist, incat mi s-a ridicat parul pe ceafa. Si am chemat politia. Insa, cum probabil stii si tu, daca tot zici ca stai in Ferentari, nu le-a facut nimic.

Multumit Marius?

Succes!