Lorena m-a pedepsit. La inceput de an m-a pricopsit cu o leapsa din aia de mor eu de placerea ei. Asadar, primele chestii facute/vazute la inceputul lui 2009 sunt:

Carte– Charles Dickens, „Povestiri”;

Film– „Carlito’s Way”

Muzica (ciordita de mine de pe net)- Salvatore Adamo

Curiozitate a naturii- Inainte de Craciun, un vecin a impodobit un bradut in gradina din fata blocului. Spre marea mea mirare, azi inca mai era bradul acolo, cu tot cu globulete si beteala. Concluzie: in Ferentari nimeni nu fura. Beteala si globulete, evident.

Banc primit pe mail– La tribunal, un homosexual este intrebat de judecator: – Inculpat, de ce ai violat-o pe biata calugarita? Doar tie nu-ti plac femeile! – Pai, domnule judecator, de la spate semana cu Zorro.

Stire la tv- Un personaj care se crede popa sfinteste o masina a Realitatii TV. Personajul in cauza este o cunostinta mai veche. In februarie, 2008, l-am intalnit pe parintele Ambrozie la Spitalul Al. Obregia (NR.9). Eram sigura inca de atunci ca are potential omu’.

Serial tv- Cateva secvente dintr-o telenovea de ras, ceva co-productie Grecia-Turcia, intitulata sugestiv „Ginere de import”. Toata actiunea se desfasoara in casa unei familii de turci, numita Baclavacioglu, ceea ce mi s-a parut un motiv suficient de bun ca sa pierd cinci minute din viata mea, holbandu-ma la porcaria asta sinistra.

Gratar ad-hoc- Vecinul meu de la parter, de la Giurgiu, in acest moment sparge in fata blocului o canapea. Din care are sa faca gratar putin mai incolo.

Ora de condus– Prima din acest an, si antepenultima in acelasi timp, s-a desfasurat fara victime si pagube, spre deosebire de ultima din 2008, cand am agatat o oglinda a unei masini de politie. C-asa e in viata!

Scandal si razbunare– In ajunul Craciunului ma aflam la Giurgiu. Undeva, aproape de casa mea, am intrat intr-un magazin cu intentia de a schimba o hartie de un milion. Dupa ce am intrebat cat se poate de politicos daca mi se poate schimba hartia de meleon, patroana mi-a adresat urmatoarele cuvinte: Domnisoara, nu va e rusine? Pai noi avem treaba si ne deranjezi cu prostii din astea?

Plina de draci si cu tot sangele in cap, i-am spus si eu: Doamna, nu va suparati, dar nu vi se pare ca sunteti cam nesimtita?

Azi, am trecut prin fata magazinului. Patroana, cu aceeasi fata plictisita, freca menta in magazin. Am intrat si i-am spus „Tot nesimtita ati ramas”.

Acum viata mea e mult mai buna.

Ceea ce va doresc si voua, de altfel.