… Ceausescu ar mai fi trait, astazi ar fi implinit 91 de ani.

Am 26 de ani, sunt casatorita si am trei plozi cu muci  la nas, care se tin de  fusta mea la sase dimineata, cand ma grabesc sa plec la munca, la  Fabrica de Textile si Confectii Dunareana Giurgiu.

Ma flenduresc grabita prin fabrica cu un carut plin de batiste si camasi.

Pe la pranz, niste baieti simpatici de la Serviciile Secrete ma cauta, sa ma convinga sa spun cine si cat se fura din fabrica si ce colege de munca au  mai facut avorturi in ultima perioada.

Seara, ascund in chiloti doi metri de diftina si cinci batiste si parasesc fabrica, grabita sa ajung acasa, la cei trei plozi, sa le sterg mucii de la nas.

In week-end, impreuna cu sotul meu, mergem sa bem o halba de bere la restaurantul „Patru Pietre” de pe soseaua Oinac.

De luni o luam de la capat. Copilul cel mare sta la coada, la Alimentara, eu fur batiste in chiloti, sotul lucreaza in schimbul treila I.C.M.U.G., iar colegele de munca se fut si avorteaza in draci, fara stirea Securitatii. Un var a fugit din tara, traversand Dunarea pe o camera de tractor.

Hai ma, ca era mai misto atunci, sa mor eu!

Asa ar fi aratat viata mea daca oamenii aia nu ar fi murit in ’89.

Restul e istorie.

P.S. La cererea cititorilor care se exprima pe mess, acest post devine leapsa si se duce la Lorena Lupu si Jock . Am zis.