Aseara,  la magazinul de pe strada mea.

Ajung a doua la coada de la magazin. Tanti Nela este plecata in depozit dupa o sticla de apa. Baiatul din fata mea nu se urca pe scarita din fata tejghelei. Eu nici atat. Vine o gagica, 25-28 ani, si se urca. E boccie, cum ar zice bunica-mea. Are fata ciupita de varsat de vant si parul cret, prins intr-o coada si acoperit de gluga unui palton fabricat din ceva ce seamana cu plusul. Are sosete in dungi, cu alb si roz, iar papucii, niste fosti balerini, sunt de culoare alba cu punctulete argintii si fundite.

In timp ce asteptam sa se intoarca Tanti Nela din magazie, gagica sucara isi suge un dinte sau o masea de pe partea dreapta. Nervoasa ca nu da de cap resturilor de mancare bine protapite in dantura ei, scoate o bancnota de 1o RON si incepe tacticoasa sa o invarta in gura, probabil la dintele care o deranjeaza. Nu reuseste, asa ca baga banii la loc. Incepe sa dea din picior si isi suge dintii. Ma uit ciudat la ea si ma minunez de faptul ca s-a bagat in fata, la tejghea, ca sa o vedem mai bine cum se scarma in dinti. Scoate iar suta de mii si mai da o tura printre dintii galbeni cu ea. Da gres. Se enerveaza, baga mana in buzunar si scoate o agrafa de par. O indeasa bine in gura si scarma mai abitir decat dentista mea.

Apare Tanti Nela. Tipa cere doua pachete de tigari, ma sfideaza si se cara.

Intreb cine dracu e asta.

Mi se raspunde: „Nu stiu, probabil vreo drogata de la blocuri”.

Mi-am luat restul si m-am dus acasa, unde m-am spalat de doua ori pe maini, apoi m-am dezinfectat cu spirt.