Bobi Silva Bruna  m-a pricopsit cu o alta leapsa. Zice ca trebuie sa scriu despre 73 de lucruri care imi plac. Acum, eu ce sa zic?… Saptezeci si trei e mult si plictisitor. Dar, ca sa ma achit onorabil, am sa scriu despre sapte plus trei lucruri care imi plac.  Ma rog, era mai simplu sa zic zece, dar eu sunt femeie si imi place sa ma complic.

Asadar:

1. Imi place Lisboa la nebunie.

2. Sunt moarta dupa chiftele. Nu imi plac cu sos, atat tot.

3. Sunt indragostita de Bill Murray, Adrien Brody, Al Pacino, Sting si David Bowie. In secret, evident.

4. Sandvisul cu peste din Istanbul, de la Uskudur – Kadikoy pentru cunoscatori, este cel mai bun lucru pe care l-am mancat dupa chiftelele maica-mii si placinta stinsa in lapte dulce a bunica-mii.

5.  Un loc in care ma simt ca acasa, din motive intemeiate de altfel, este Pardon Cafe . Cea mai buna cafea din Drumul Taberei.

6.  Paradoxal, imi place Ferentariul. Nea Gioni are dreptate: este un cartier de vis.

7. Imi place sa merg cu trenul toamna. Si sa ascult povestile oamenilor din compartiment. Odata, o doamna din Colonesti, implicata in politica, la nivel local, mi-a spus nervoasa ca ea se simte discriminata, ca barbatii de la primaria din localitate nu tin cont de parerea ei si se poarta urat. Drept urmare, l-a chemat pe Gaita sa faca un material despre asta. M-a tinut treaza pana la Cluj, timp in care am meditat profund asupra conditiei femeii.

Plus alte trei chestii marunte:

1. Ma loghez pe mess doar ca sa ma uit la avatarurile si statusurile oamenilor. Ma amuza.

2. Elvira Popescu este una dintre putinele sali de cinema unde nu te enervezi. Fara prea multa lume, fara popcorn, fara telefoane care suna. Ihi, imi place asta.

3. Exista pe strada Eremia Grigorescu, vizavi de Vama  Veche km O, o casa mare in care mi-ar placea sa locuiesc. Sper sa nu mi-o ia niste tigani inainte.