30iulie84 zice sa scriu despre blogurile care imi plac. Evident, bloguri ce apartin unor fete.

Asadar, iata:

1. Lorena Lupu pentru ca, pe langa faptul ca imi este prietena si colega, scrie cu umor. Si pentru ca orice ar scrie, tot timpul pe blogul ei va exista un om cu samanta de scandal, ceea ce face ca situatia sa devina funny.

2. Oanamarria fiindca si ea naste controverse si scandaluri. La scara mai mica, dar… buneee.

3. Fetita cu chibrituri sau Sister Stro. Fiindca nu se sfieste sa scrie cuvinte obscene.

4. Felicity din 21. Cu un singur click pe un buton surprinde chestii pe care eu ma chinui sa le retin.

5. Carmen Does. Se uita la filme misto, e fan Woody Allen si scrie despre lucruri pe care mi le-am inchipuit pana sa descopar blogul ei.

6. TruckMe fiindca imi  plac povestile ei de departe.

7. Roxxxybell. Si mie imi plac toaletele.

8. Oaia Aretha. Este primul blog romanesc al unui animal de plus, editie limitata, creatie a unei suedeze (parca) care a avut o idee buna de scos bani. Iar Lore, proprietara Arethei, este o profa cool.

9. Popeasca de la Cluj. Avem ceva gusturi comune la barbati si asta mi se pare suficient.

10. Iulia. Simpatie. Si pentru ca organizeaza concerte misto, cu trupe mici, dar bune.