Jean Bica, un amic mai vechi, pe care in urma cu vreo doi ani era sa il ranesc cu un scaun din fier forjat, m-a lepsuit in semn de razbunare. El zice ca trebuie sa raspund la zece intrebari care, cica, sunt inspirate din cele zece porunci. Fie!

1. Care este cartea/autorul pe care o/il vezi ca « Suprema »/”Supremul” ? Pe care ai/l-ai pune-o in rama ? (daca sunt mai multe/multi, enumera-le/enumera-i !)
Kafka, frate! Previzibil, nu? Plus alti 30 de autori.

2. Ai carti pe care consideri ca le-ai fi scris mai bine ? (Daca esti autor al unei carti) Consideri ca esti un scriitor bun ?

Atat de buna incat Coehlo ma invidiaza, iar Sandra Brown imi face voodoo de cativa ani incoa. De Dan Brown nici nu amintesc, ca iar incepe sa planga de oftica.

3. Despre ce carte, autor sau personaj nu ai putea sa spui nimic critic ?
Despre Adrian Paunescu. Stiti, nevasta-sa are jeep, iar eu merg cam mult pe jos.

4. Ai participat vreodata la sarbatorirea unei carti, unui autor ?

In urma cu doi ani trebuia sa beau pe 24 noiembrie cu Lorena Lupu, da’ pana la urma am plecat in Spania, ca era lichidare de stoc la Zara.

5. Literatura romana ti se pare ca merita apreciata ? O faci in vreun fel ?

Desigur. De juma de an ma rog de Lorena sa imi aduca „Luminita, mon amour”. Cum uita frecvent, ne limitam la a aprecia literatura romana cu doua cafele si o tigara intr-o bucatarie inghesuita.

6. Ai aruncat vreodata o carte ? Ai arunca ?

Nu, dar recunosc ca am adus acasa carti pe care le-au aruncat altii la gunoi. Nu aveau decat putin zat de cafea si cateva foi de ceapa pe coperta. N-a murit nimeni din atat.

7. Sau ai vandut vreodata o carte ? Ai vinde ?

N-am vandut. Probabil ca as vinde daca as lucra la librarie. Sau daca as face trafic cu literatura insert la ziar.

8. Ai furat vreodata o carte ? Ai fura ?

Nu, dar stiu un loc bun la Real-ul din Berceni, unde poti s-o faci. Baieti, la raftul cu pantofi de dama. S-a notat?

9. Ai criticat un autor sau o carte fara sa o/il cunosti ?

Intotdeauna fac asta, cu o bere la pet si o punga de seminte alaturi.

10. Ti-ai insusit vreodata creatia unui alt scriitor (blogger) ? Ai face-o ?

N-am treaba cu Moga.