In urma cu doua seri am venit acasa cu 323.

Langa mine, pe scaun, o gagica miniona, bruneta, sucara, cu cercei covrig, vorbeste la telefon. Handsfree. Ii suna telefonul. Ii spune tipei cu care vorbeste sa ramana putin la telefon. Curioasa si fara alte preocupari, ma uit pe display-ul telefonului ei. O suna Beyonce.

– Da, sunt in 323. Mai am un pic si ajung. Cum? Bine, ma astepti in statie, da?

Apoi, isi da o suvita de par dupa ureche si isi continua cealalta convorbire.

– Da, nebuno. Pai fa-te si tu alta culoare. Rosie, spre exemplu. Am tuns una azi…  Sa vezi ce misto a iesit. Da, fata. Sa vezi ce i-am facut lu’ Robert al tau. Mi-a trimis el sms ca ma iubeste. Eu i-am zis ca il ador. Acu’, fata, sa ii zic ca era teapa de 1 aprilie, ha? Nebuno.

Rade. Ma uit la ea si mi se pare draguta tipa. Din alt film, fireste, dar mistocuta.

Cobor din autobuz si o urmaresc cu privirea. Intr-adevar, in statie o astepta Beyonce, in pantaloni de trening, cu vesta de fas si gluga hanoracului in cap. Beyonce tine de mana un copil de vreo patru anisori. A dracu ‘ celebritatea asta!