Asta seara am fost la Verde Cafe, la ceea ce eu am numit „recitalul” Lorenei Lupu, in cadrul Gay Fest-ului. Concluzia trasa de mine este urmatoarea: sunt mai multe lesbiene decat homosexuali. Sau, cel putin, mai multe sustinatoare, ca nu am facut sondaj, sa stiu clar care ce cauta acolo.

Dupa eveniment, ma urc intr-un taxi si o intind catre casa. Vorbesc la telefon si ii spun interlocutorului care e concluzia mea. Taximetristul, un tip la vreo 35 de ani, chel, care asculta muzica greceasca, pare interesat de subiect si in pauza dintre doua apeluri telefonice (ale mele), intreaba:

– Ziceati ceva de gay… A inceput?…

– Da, a inceput Gay Fest-ul.

– Mama, ce le-as face!

– De ce, dom’le, ei nu’s oameni? Ce aveti cu ei? V-a obligat vreunu’ sa faceti sex?

Nu mai apuca sa raspunda pentru ca imi  suna telefonul si vorbesc pana la destinatie. In Fere, ma uit la aparat si, cu un gest mecanic, scot banii din portofel si platesc. Cursa, de la Rosetti pana in Fere, face 23.90 lei. Intru in curte, iar taxi-ul pleaca. Dupa vreo doua minute imi dau seama ca la 1.65 lei/km, nu avea cum sa faca 23.90, doar daca inainte sa ma aduca in Ferentari, m-ar fi plimbat pana la Obor si inapoi. Astfel, am tras a doua concluzie pe ziua de azi: omu’ m-a taxat pentru ca homosexualii sunt si ei oameni. Gandidu-ma la asta, am tras linie si am adunat: de fapt, eu sunt proasta, ca nu am cascat ochii. Si iar ma oftic, pentru ca nu am avut inspiratia sa ma cert cu soferul pe bani. Si pe lesbiene. Si pe faptul ca el se crede smecher. De aceea, ii doresc din suflet un sincer „Sa faci pana in fiecare zi, pana iau eu salariul!”.

P.S. O cursa din Rosetti pana in Ferentari, la tariful de saispe mii cinci sute pe kilometru, face in mod normal, cu ingaduinta, o suta douazeci de mii. Cel putin atat era saptamana trecuta. Pe aceeasi ruta.