Barrie zice ca trebuie sa scriu 99 de lucruri despre mine. Am vaga impresie ca am mai facut asta la cererea lui Bobi, dar ca sa nu se supere nimeni, o mai fac si de data asta, cu precizarea ca am sa scriu doar 9 chestii pentru ca mi-e lene. Ba mai mult de atat, am si treaba.

1. Nu mi-e lene des, dar cand mi-e lene, e serioasa treaba si tine mult.

2. Acum mi-e lene.

3. In acelasi timp sunt si serioasa, pentru ca mi-e lene sa glumesc.

4. Vara nu pot sa gandesc. Ma moleseste caldura. Am auzit ca asa patesc toti oamenii durdulii.

5. In acest moment ma sparg de ras, in timp ce scot de pe reportofon un interviu cu Artan. Sunt sigura ca pe hartie nu o sa mai aiba haz. Drept urmare, o sa ma ia iar lenea.

6. Aseara am intalnit un taximetrist vesel care mi-a confirmat faptul ca Laura Andresan si Costin Marculescu nu lasa spaga. Pe Marculescu il inteleg, ca trebuie sa ii ramana si lui bani de vin la pet, dar lu’ Profa de Sex nu ii gasesc scuza. Sau, daca ma gandesc bine, ii gasesc, ca stim  toti cat de prost se plateste in invatamant.

7. M-am indragostit. E pentru prima data in viata mea cand imi pierd capul dupa o chestie din tabla. Toyota Aygo se numeste. O visez.

8. Iar ma sparg de ras. Tocmai am primit pe mail raspunsurile de la un mini interviu, executat cu o fatuca, model de felul ei. Redau:

„Primul animal pe care la-m adus in casa a fost un iepuras alb pe care la-m cumparat eu din banuti stransi,mama cand  ma vazut cu el a inceput sa ma certe si sa-mi spuna ca nu este bine sa aduci iepure in casa ca aduce paguba,eu nu am crezut.A doua zi am avut inundatie in casa ,nici acum nu stiu daca a fost din cauza iepurasului pe care la-m adus”.
Induiosator, nu?