Vecinul meu, nea Costica, despre care v-am mai povestit de-a lungul timpului, are o chestiune cu trei roti, motorizata, cu care cara marfa pentru magazinul lui. Mi-a spus ca smecheria cu trei roti are legatura cu Piaggio Apia. Intr-un fel are dreptate.

In urma cu trei nopti, omu’ rau i-a furat lui nea Costica trotineta. Suparare mare. El vanat spre negru de suparare, eu cu draci ca nu am apucat sa fac un material senzational cu el si cele trei roti din dotare. Face omu’ plagere la politie, ancheteaza toti vecinii… In zadar.

Ieri, un copil care cutreiera cartierul ii spune ca i-a vazut Piaggio Apia pe la Baduc, pe langa Iacob Andrei.

Astazi, nea Costica a fost fericit. Da’ mai pe jumate asa, ca si-a recuperat mijlocul de transport, insa fara cabluri, curele si alte gadgeturi prevazute din fabricatie. Se pare ca hotii s-au plimbat cu trotineta motorizata pana i-au distrus-o, dupa care au abadonat-o pe Iacob Andrei.

Eu, in locul lor, o duceam la REMAT, in statia de la Zetari, sa fac si bani de-o bila.

In locul meu, o pozam si ii dam Cezarului partea lui.

P.S. Va urma un material senzational.