ladies

MAXIM, numarul de iunie, este pe piata.

 

Ladies, pentru ca domnii prefera blondele

Fetele care formeaza trupa Ladies, Anca si Ianna, canta opera pop. Tocmai de asta ne-am gandit sa vi le aratam intr-un pictorial sugestiv, alaturi de niste instrumente mai mult decat clasice.

Cum sa faci un festival

Mihai Tita, cronicarul muzical, a fost in culisele B’ESTFEST. S-a intors de acolo cu un making of numai bun de impartit cu voi. Astfel, am aflat si noi cum se face un festival, chiar daca nu o sa facem nici unul, poate, cel mult, un concert de mop si faras. Mai multe detalii despre bandul MAXIM gasiti in Ghidul de Supravietuire, la pagina 4.

Artan. Titan cu Logan

Imi place sa cred ca este unul dintre cele mai bune interviuri pe care le-am facut pana acum, in scurta mea cariera de reporter. Suprarealist de-a dreptul, dupa cum spune redactorul sef, Paul Breazu. Fraza lui preferata este: „M-am uitat in oglinda si am zis: Artan? Logan”. Fraza mea preferata este: „Stai sa treaca ambulanta asta, ca o sa exagerez. Cand ma sperii, exagerez”. Fraza preferata a lui Artan nu stiu care este, dar o sa ma interesez cand am sa ii inmanez revista.

Bucuresti, locul unde strazile au nume

Initial, ne-am dorit o strada care sa poarte numele revistei. Dupa nenumarate drumuri la Primaria Municipiului Bucuresti, zeci de telefoane si faxuri, vizite pe strazile cu nume ciudate din Bucuresti, m-am intors in redactie cu un reportaj de atmosfera. Foarte bun, mai ales ca eu l-am facut.

Ziua Judecatii

Un material amplu despre cele mai celebre rivalitati din lume scris asa cum v-am obisnuit, adica cu umor, de catre colega mea, Cosmina. Contine poze cu Sexy Braileanca si picioarele lui Andrei, alaturi de cele ale prietenului meu, care nu are nici o vina, in afara de aceea ca a venit sa imi aduca de mancare fix in ziua predarii revistei.

Don’t cry for me Argentina

Dupa ce a socat Argentina, declarand ca si-a pierdut virginitatea la 16 ani cu un muzician trecut de prima tinerete, senzuala Mariana Diarco da lovitura din nou. Permiteti-mi sa citez: „Uite, daca nu ti-ai dat seama, corpul meu e o industrie. Managementul se afla in capul meu, sanii mei reprezinta uzinele, iar fundul este un parc industrial”. Si chiar asa este si pictorialul.

Enjoy!