In urma cu cateva seri ma aflam, ca de obicei, la coada de la magazinul lui tanti Nela. In fata mea se aflau doua fete. Una la vreo 1.70 m, satena, iar cealalta avea in jur de 1.60 m, roscata, imbracata intr-o bluza decoltata si slapi. Tanti Nela era plecata in curte, dupa ceva marfa, iar astea doua se hlizeau intre ele prosteste. M-au observat si au inceput sa rada si mai tare, dintr-un motiv doar de ele stiut. Roscata se adreseaza catre prietena ei: „Haide, fa, s-o intrebam pe vecina”. Se uita catre mine si rad iar.

Intr-o fractiune de secunda, roscata isi ridica bluza si imi arata sanii.

– Ia spune, vecina, nu e asa ca sunt misto?

M-am inrosit si am  ingaimat un „da” timid. Am mintit. Sanii erau urati, lasati si zbarciti, desi tipa parea de-o varsta cu mine, poate chiar mai mica cu doi, trei ani.

Gagica mai inalta i-a cerut lu’ tanti Nela doua inghetate de „fanilie”. Roscata a corectat-o:

– Haide, fa, unde te crezi aici? In Spania? Se zice vanilie. Da-te dracu, ai uitat sa vorbesti romaneste?

De data asta m-a busit pe mine rasul. Fetele si-au luat inghetata si s-au carat. Eu i-am cerut lui tanti Nela tigarile si am intrebat-o, in timp ce ea era cu pachetul de Winston in mana, daca astea sunt din alea?…

Tanti Nela, prompta, imi zice:
– Sunt din alea bune, dar daca vrei am si din alea de la Chisinau.

– Nu, bre, nu tigarile. Fetele astea doua sunt prostituate? Ca una dintre ele tocmai mi-a aratat tatele.

– Ah, sa le ia dracu, umbla peste tot astea.

Mi-am luat tigarile, am intrat in curte si m-am oprit in baie, in fata oglinzii. Mi-am ridicat bluza si am concluzionat: le prefer pe ale mele, chiar daca nu sunt cu „fanilie”.