Partea buna e ca azi nu a plouat.

Partea proasta e ca am mers pentru Klaxons, care, la randul lor, nu au venit pentru ca eu am mers pentru ei. Nu’s, ceva cu un camion defect… Problema complicata, care ma depaseste.

La Franz Ferdinand m-am agitat un pic, de incalzire. La Orbital am fost pe val. Probabil ca a fost de vina si paharul de bere pe care mi l-am varsat in sutien, ajutata de o fata care se agita rau.

Liveblogging am facut si azi, deci si maine o sa am la status poze cu mine, in tatele goale, dupa cum v-am obisnuit.

O observatie pur personala si de bun simt este aceea ca am inceput sa ma simt la B’ESTFEST ca pe litoral, cand stai mai mult de doua zile si incepi sa te cunosti cu oamenii de pe plaja. Daca maine ma vedeti in fata la ALTO ARENA, cu o tigaie in mana, e clar: ma simt ca acasa si vreau omleta.