Pai, mai intai, imi cer scuze pentru faptul ca nu am putut aproba comentariile voastre timp de patru zile. Sau cinci.

Apoi, va asigur ca nu mi-a facut de petrecanie ucigasul Mioritei, asa cum a crezut draga de Lorena Lupu.

Dupa aceea va spun ca cei mai buni papanasi din viata mea i-am mancat La Dinamo, in 2 Mai.

Intr-adevar, romanii sunt nesimtiti, dupa cum stiam deja. Ma rog, nu chiar toti (si sper ca cititorii blogului meu nu se numara printre ei), dar o mare parte din ei dau bani multi ca sa petreaca la mare cateva zile in propria lor mizerie (cateodata chiar si dejectii).

Natalitatea Romaniei e in crestere pe litoralul romanesc (cel putin).

Tudor Chirila o arde intelectual in crasma cu cei mai buni papanasi, adica La Dinamo.

Acelasi Tudor Chirila discuta seara despre, citez, „sentimentul de inutilitate”. Ma rog…

Cap Aurora este una dintre cele mai curate statiuni pe care le-am vazut in ultimii sase ani. Chiar si asa, cu pietre in apa, tot e buna. Fireste, nu pun la socoteala Mamaia, ca acolo nu am mai calcat de prin 1996.

O mare parte din statiunile de pe litoralul romanesc arata jalnic. Spre deprimant. Insa, am remarcat cateva borduri, hai sa le spun, cel putin contemporane. Atat.

Later edit

Happy-end: Un taximetrist care m-a adus de la Timpuri Noi pana in Fere, dupa ce i-am platit, m-a intrebat „Nu va e frica seara?”.

I-am raspuns simplu si la obiect: „Nu. Sunt in tara locuri care arata mai jalnic decat Ferentari„.

Dupa aceea am intrat in casa si mi-am continuat lectura la „Sint o baba comunista!” a lui Dan Lungu.