Eu nu am fost la concertul Madonnei. Mi-a placut Madonna cand eram mai mica, iar atunci am ales-o ca idol in defavoarea lui Michael Jackson. Pur si simplu mi se parea ca ei ii stau mai bine buclele.

In schimb, aseara am fost pe tura la cafenea, acolo unde, in urma cu cativa ani, in timpul primilor ani de facultate, prestam pe post de chelnerita.

Pe la ora 23.30 au aparut trei tipi simpatici, care s-au asezat la o masa. Mi-au cerut doua beri, un suc si niste floricele. Doi dintre ei si-au tachinat amicul care ceruse sucul. Era proaspat insurat cu o fata care, aveam sa aflu o ora mai tarziu, in acel moment se afla la concertul Madonnei.

Pe la 00.39 au aparut doua tipe. Baietii m-au chemat la masa si mi-au cerut ceva de baut pentru ei si partenerele lor. Le-am spus amabil ca, asa cum se poate observa dupa mesele de pe terasa pe care colegul tocmai le strangea, nu mai onoram comenzi. „Si la 01.00 inchidem unitatea”, am adaugat.

Fetele s-au revoltat. Una dintre ele, mai tupeista, mi-a spus:

– Cum adica nu mai serviti? Pai tu stii ce a fost asta seara?

– Meci?, am zis eu, incercand sa fac o gluma pe care oricum o tipa blonda, dichisita, nu prea avea cum s-o inteleaga.

– Nu, a fost concertul Madonna. Si pana si RATB a circulat dupa program asta seara.

– Pai si ce legatura am eu cu asta?

– Pai nu ai, dar stii de unde venim noi?

Ei bine, aveam cel putin doua raspunsuri bune in cap, dar amandoua contineau cuvinte vulgare formate din patru litere, asa ca m-am abtinut si am zambit amabil.

– Nu stiu.

– De la concertul Madonnei.

– Aha…, m-am mirat eu cateva secunde.

Fix cand ma gandeam sa le mai sicanez putin, intreband chiar „Cine dracu’ e Madonna?”, unul dintre baieti m-a induiosat. S-a uitat la mine cu privirea aia de om care nu vrea sa plece acasa fara sa se pileasca. M-am hotarat in sinea mea sa le aduc bere.

Blonda, tupeista, continua:
– Pai la cat praf am inghitit noi la concert, nu meritam ceva de baut?

„Pai si de ce naiba nu v-ati luat un suc la concert?”, ma intrebam ca tampita.

– Bine, va aduc, insa trebuie sa le achitati, pentru ca trebuie sa inchid casa.

Le-am dus ceva de baut, iar la 00.55 au plecat. Probabil ca toata lumea fost multumita, inclusiv Madonna, care dupa ce a concertat in parcul praful Izvor, a facut rost de bani sa isi incarce  sifoanele cu apa sfintita, cum ii place ei.