Ieri, impreuna cu prietena mea mai rocherita, Alina, am hotarat ca trebuie sa facem o leapsa cu un top al muzicilor romanesti. Initial am zis ca trebuie sa fie 10 albume, dar am decis ulterior sa fie 10 melodii,  din toate vremurile,  ale fiecaruia dintre noi.

Asadar, pentru ca a fost ideea mea, am sa incep chiar eu. Topul meu este asa:

1. Trenul fara nas– Iris;

2. Fata din Vis– Compact;

3. Mica tiganiada – Phoenix;

4. Om bun – Sfinx;

5. Deplasarea obiectelor– Partizan;

6. In loc sa fii frumoasa – Alexandru Andries;

7.  Cartea de gheata – Adrian Berinde;

8. Violeta – Sarmalele Reci;

9. Tanta – Timpuri Noi;

10. Nu-mi lua iubirea – Angela Similea  (In ’86, cand Angela Similea rupea sala de la Mamaia cu melodia asta, eu ma jucam cu papusile. Le gateam ciorbita din cucuta. Imi aminteste de copilarie si asta mi se pare suficient).

Acum, am sa ii rog pe Paul Breazu, Catalin Mihaila, Mihai Tita, Mihai Ghiduc , Roxana Steblea si, fireste, Alina Stroe sa isi faca topul lor. De fapt, poate s-o faca oricine atata vreme cat place ideea.