Gratie unui cititor al blogului, am aflat ca Adevarul de seara a scris despre blogul meu. Curioasa, am dat un search, sa vad si eu ce anume s-a scris.

Am gasit acest articol.

Profit de ocazie pentru a adauga cateva informatii.

Nea Ion, vecinul meu, probabil este un mare mafiot. Pe mine nu ma intereseaza. Este unul dintre primii oameni pe care i-am cunoscut atunci cand m-am mutat in Ferentari si care, la fel ca nea Costica, da un farmec aparte strazii.

Nea Ion este respectuos. Baietii lui nea Ion imi spun „saru’mana vecina!”. Sotia lui nea Ion este o femeie cu bun simt, pe care nu am auzit-o niciodata injurand „Lua-te-ar canceru’!” sau „Da-te-n sange!”. Fata cea mica si blonduta este singurul copil pe care l-am intalnit in Ferentari stand respectuos la coada magazinului de cartier, fara sa scuipe pe pantofii celorlalti oameni.

In 2002, cand m-am incaierat cu niste golani, nea Ion a fost cel care m-a intrebat ce s-a intamplat. Apoi, l-a chemat pe unul dintre baietii lui si m-a rugat sa ii arat cine s-a luat de mine. Golanii au inghetat de frica, iar acum, opt ani mai tarziu, imi spun deasemenea ‘Saru’ mana, vecinica!” atunci cand trec pe langa ei.

Daca nea Ion are biznisuri dubioase, cu siguranta le executa in liniste.

Si, mai mult de atat, probabil le executa din puscarie, pentru ca eu nu l-am mai vazut nici pe el, nici pe fii lui de ceva vreme.

La familia lui nea Ion am vazut cum arata o inmormantare cu lautari si bocete belicoase, dar tot la ei am vazut si nunta fantasmagorica cu porumbei, limuzine si mult Pepe. Deasemenea, banuiesc ca datorita lor am vazut un Brabus parcat in fata portii mele si multe masini cu numar de Corpul Diplomatic bantuind noaptea pe strada.

Dar, cumva, in viziunea mea, nu oamenii ca ei sunt cei din cauza carora nu te simti in siguranta in Ferentari, ci mai degraba din cauza micilor gainari si bagabonti, care nu au ceva mai bun de facut decat sa se incaiere pe strada si sa arunce gunoiul pe fereastra.

Nu vreau sa creada vreunul dintre voi ca iau apararea cuiva. Trafic cu droguri se va face la nesfarsit in Romania, fie ca il va face clanul Stoaca sau Pian sau oricine altcineva, la fel cum nici prostitutia nu va sucomba. Nu am scris randurile de mai sus doar pentru ca, intamplator, sunt vecina cu clanul Stoaca. Pur si simplu, consider ca Ferentariul este un cartier de-a dreptul jegos pentru ca marea majoritate a animalelor care ocupa acele foste camine de nefamilisti sunt niste imputiti. Si, mai mult de atat, vina nu este doar a lor, ci si a autoritatilor si a Primariei sectorului 5.

Spre exemplu, la coltul strazii mele exista doua tomberoane. De cand a dat prima ninsoare sanatoasa, s-a trans incredibil de mult gunoi. Tomberoanele au fost golite destul de des, dar gunoiul care a cazut langa ele, zace bine mersi pe jos, peste mormanul de zapada. Si pare ca nu deranjeaza pe nimeni, cu exceptia oamenilor a caror poarta da acum fix in gunoi. Hai, Vanghelie sa fie sanatos! In rest, e doar vina traficantilor de droguri.