Asta se intreba Lorena.

Asadar, eu ma pregatesc de vara in felul urmator:

– refresh pe site-uri de zboruri low cost in speranta ca am sa gasesc o oferta de neratat catre un oras din Toscana.

– mai citesc cate o pagina dintr-o carte care mi-a placut mult de tot, si anume Cum mi-am petrecut vacanta de vara a lui T.O. Bobe

– studiez bloguri, harti, site-uri in vederea intreprinderii unei noi aventuri pe bicicleta in zona Sighisoarei, caci am ramas cu gandul la Sapartoc, satul pe care nu am apucat sa il bifez data trecuta.

– mananc extrem de nesanatos (cel putin o data pe saptamana) o quesadilla de la crasma lui Florin Calinescu din Tineretului.

– visez la o dupa amiaza calda petrecuta la DeBufet cu fostii colegi de munca, la un platouas meltenesc, ceva mai sanatos decat quesadilla.

– ma gandesc zilnic la cum as putea sa fac un concediu de criza, din care sa ma intorc si multumita, dar si cu bani in buzunar.

– muncesc, muncesc, muncesc.

– fac miscare in draci, din casa pana la masina si mai apoi de la masina pana in casa.

– practic, nu fac nimic altceva decat sa mananc prostii si sa ma gandesc la cat de putini bani am pentru vara asta.

Deci, o vara de criza pe care o voi petrece in crize mici si mijlocii.