Astazi fumam o tigara in curte, tolanita la soare. In fata portii, intre gard si masina parcata linga trotuar, doi baieti la vreo sase, sapte ani se chiraiau. Mai intai le-au dat pe sub poarta celor doua catele ale mele o revista. Fireste, in citeva secunde a fost facuta harcea-parcea. Apoi, le-au aruncat si o fata de casetofon de jucarie, galbena, sa o roada. Cateaua mica a dosit-o repede in cusca, probabil sa aiba provizii pentru mai tarziu, cand termina de ros revista. Baietii se inghionteau si se hlizeau. M-am apropiat de poarta pentru a le sugera sa nu mai dea tampenii cainilor. Astia mici se bateau deja. Unul dintre ei, blond, spelb, ii cara pumni in cap celui brunetel, imbracat in tricou alb, cu manecii rosii. In timpul asta, imi stergeau masina de praf, frecindu-se de ea. Mi s-a facut mila de brunetel, care deja urla „Mamaaaa!”, in timp ce blondul trecuse la suturi sanatoase in fund. Am tipat la blond, sa il lase in pace. Fireste, s-a speriat si a luat-o la sanatoasa. Brunetul a ramas lipit de masina, cu mucii scurgindu-i-se spre buza superioara.

– Si tu, de ce stai ca prostul sa iti dea ala pumni in cap?, il intreb eu, stingind tigara cu piciorul drept.

– Pai nu, ca noi asa ne jucam, imi raspunde el, stergindu-si mucii cu mina, dupa care a urlat in directia in care fugise blondul „Ba, s-o fut pe ma-ta!”.