La mulţi ani! Eu sînt Simona şi, cu ocaziarecentului almanah al Academiei Caţavencu,Almanahul fericirii, mai exact (disponibil la chioşcuri şi în general), m-am gîndit să vă vorbesc despre cît de periculoasă este fericirea. Nu mă pricep la halucinanta viaţă de noapte din Bamboo şi n-am consumat decît cafele în cosmopolitul cartier Dorobanţi. Locuiesc, dimpotrivă, pe strada Tunsu Petre din Ferentari, unde nici taximetriştii în maşini blindate nu vor să meargă seara, după orice oră. M-am mutat aici în urmă cu zece ani, în ziua în care copilul unui traficant de droguri din cartier a dat colţul prin mijloace specifice. Înfofolită în fuste învolănate, negre, mă-sa îl jelea pe ritmurile discrete ale unei fanfare funerare: „Haoleu, Laurenţiule, fir-ai al dracului, o dată te drogaşi şi tu şi atunci murişi de supradoză!“.

Mai mult din reportajul facut la mine in cartier aici.