Va mai amintiti de Ciprian, baiatul retard din vecini care ma invita acum cativa ani sa facem dragoste?

Ei bine, cand m-am mutat in Ferentari, vecina mea, care a locuit in acelasi bloc cu Ciprian, mi-a spus ca e posedat. M-a amuzat, desigur, incapacitatea ei de-a intelege ca Ciprian sufera de-o boala mintala si o pune pe seama Satanei. Vecina mi-a ras in nas si povestit ca, inexplicabil, spre dimineata, mama lui Ciprian se trezeste zgariata toata, dar ca zgarieturile nu i le provoaca baiatul ei, de altfel, singurul care locuieste cu ea. N-aveam argumente cu care sa o contrazic, dar in sinea mea am fost sigura ca si mama lui Ciprian e putin dereglata la cap si ca, de fapt, boala lui e una genetica.

Chestie de care m-am convins azi dimineata, pe la ora 04.30, cand din blocul din spatele casei, se auzeau urletele de nedescris ale mamei lui Ciprian si jumate de ora mai tarziu si ale lui. Nu pareau antrenati intr-o cearta, ci au urlat separat, la 30 de min distanta.

Ocazie cu care m-am bucurat ca atata vreme cat am locuit in Ferentari, am avut noroc ca am stat in camera din fata, unde nu ajungeau urletele celor doi, provocate de Satana, care e atat de sarac incat nu are bani sa-si ia medicamentele prescrise de psihiatru.